Astma- och Allergiförbundet nominerade till Stora Inneklimatpriset

Dokument -

Astma- och Allergiförbundet nominerade till Stora Inneklimatpriset

Astma- och Allergiförbundet är nominerade till Stora Inneklimatpriset år 2012 för sitt arbete med Allergironden. Priset delas ut av slussen.biz och tilldelas ett företag eller en organisation inom inneklimat, energi och vvs, som till kommersiell användning utvecklat en betydelsefull produkt eller tjänst. Vinnaren kommer att tillkännages 17 mars.
  • Licens: Medieanvändning
    Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
  • Filformat: .pdf