Hur kommer Barnallergiåret att uppmärksammas av landstinget i Gävleborg?

Dokument -

Hur kommer Barnallergiåret att uppmärksammas av landstinget i Gävleborg?

Nu i veckan har Astma- och Allergiföreningen i Gävleborgs län skrivit till landstingsfullmäktige i Gävleborg. Föreningen undrar hur landstinget kommer att uppmärksamma det pågående Barnallergiåret.
  • Licens: Medieanvändning
    Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
  • Filformat: .pdf