Dokument -

Pressinbjudan. Allergi i arbetslivet på Allergistämman 2012

Cirka 25 procent av alla astmatiker kommer att tvingas byta jobb på grund av sjukdomsförsämring orsakad av faktorer i arbetsmiljön. Men vad är det egentligen på arbetsplatsen som ger oss besvär? Allergi i arbetslivet är ett av fyra spår på Allergistämman 2012, där vi samlar Sveriges ledande experter på området som ger dig både bredd och djup.
  • Licens: Medieanvändning
    Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
  • Filformat: .doc