Var femte med allergi mår dåligt trots medicinering

Dokument -

Var femte med allergi mår dåligt trots medicinering

En ny enkätundersökning som Astma- och Allergiförbundet gjort tillsammans med Meda visar att så många som var femte av de som svarat har mycket stora besvär av sin allergi trots medicinering.
  • Licens: Medieanvändning
    Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
  • Filformat: .pdf